کرمان رصد

آخرين مطالب

منتظر محمد از ایران می رود | نویدکیا هم تایید کرد اجتماعي

منتظر محمد از ایران می رود | نویدکیا هم تایید کرد
  بزرگنمايي:

کرمان رصد - ، منتظر محمد که امسال به‌عنوان بازیکن قرضی از استقلال تهران به مس رفسنجان اضافه شده و قرار است در پایان فصل به جمع آبی‌ها اضافه شود، در شرایطی مشغول تمرین همراه با نارنجی پوشان است که فقط تا پایان هفته در کنار شاگردان محرم نویدکیا خواهد بود و یک رفت و برگشت نسبتا طولانی مدت در حساس‌ترین زمان فصل به ایران دارد. این ستاره جوان مس رفسنجان که کاپیتان تیم فوتبال امید عراق هم هست، برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی المپیک و جام ملت‌های آسیا در رده سنی امید، قرار است به اردوی این تیم اضافه شود و مس رفسنجان را در بازی‌های حساسی همراهی نخواهد کرد. تیم فوتبال امید عراق که در گروه C جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا با تیم‌های عربستان، تایلند و تاجیکستان باید رقابت کند، نخستین مسابقه خود را روز بیست و هشتم فروردین‌ماه برابر تایلند انجام می‌دهد که منتظر محمد نیز چهار روز قبل از این دیدار ایران را به مقصد قطر ترک می‌کند. منتظر محمد امروز در فهرست بازیکنان مس رفسنجان در دیدار مقابل استقلال حضور دارد و روز جمعه آینده (بیست و چهارم فروردین‌ ماه) نیز در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر نیز برابر پیکان شانس بازی خواهد داشت، اما پس از آن به اردوی تیم فوتبال امید عراق اضافه خواهد شد. ستاره عراقی مس رفسنجان چهار روز قبل از نخستین مسابقه تیم فوتبال امید این کشور مقابل تایلند از ایران به سمت قطر (محل برگزاری بازی‌های انتخابی المپیک) می‌رود تا در این رقابت‌ها حضور پیدا کند. سومین مسابقه تیم فوتبال امید عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز سوم اردیبهشت‌ ماه خواهد بود و با این شرایط منتظر محمد قطعا در دیدار هفته بیست و چهارم برابر فولاد خوزستان حضور ندارد و در صورت صعودشان به دور حذفی نیز مسابقه جام حذفی مقابل پیکان را به طور قطعی از دست می‌دهد. محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان نیز با تایید این خبر عنوان کرد: امروز منتظر محمد را مقبال استقلال در اختیار داریم و حتی درباره حضور این بازیکن در تیم ملی امید عراق نیز ما باید تصمیم‌گیری کنیم. او یادآور شد: ما این اجازه را داشتیم برای منتظر محمد تصمیم‌گیری کنیم ولی به دلیل اینکه کاپیتان تیم امید است و من هم یک زمان مثل او بازیکن و کاپیتان تیم امید ایران بودم و این حس را دارم که انرژی مضاعف به او بدهم تا به تیم کشورش کمک کند، مشکلی ندارم ولی او در بازی با استقلال و دیدار آینده برابر پیکان حضور دارد و پس از آن جدا می‌شود. کد خبر 842311 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

، منتظر محمد که امسال به‌عنوان بازیکن قرضی از استقلال تهران به مس رفسنجان اضافه شده و قرار است در پایان فصل به جمع آبی‌ها اضافه شود، در شرایطی مشغول تمرین همراه با نارنجی پوشان است که فقط تا پایان هفته در کنار شاگردان محرم نویدکیا خواهد بود و یک رفت و برگشت نسبتا طولانی مدت در حساس‌ترین زمان فصل به ایران دارد.
این ستاره جوان مس رفسنجان که کاپیتان تیم فوتبال امید عراق هم هست، برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی المپیک و جام ملت‌های آسیا در رده سنی امید، قرار است به اردوی این تیم اضافه شود و مس رفسنجان را در بازی‌های حساسی همراهی نخواهد کرد.
تیم فوتبال امید عراق که در گروه C جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا با تیم‌های عربستان، تایلند و تاجیکستان باید رقابت کند، نخستین مسابقه خود را روز بیست و هشتم فروردین‌ماه برابر تایلند انجام می‌دهد که منتظر محمد نیز چهار روز قبل از این دیدار ایران را به مقصد قطر ترک می‌کند.
منتظر محمد امروز در فهرست بازیکنان مس رفسنجان در دیدار مقابل استقلال حضور دارد و روز جمعه آینده (بیست و چهارم فروردین‌ ماه) نیز در دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر نیز برابر پیکان شانس بازی خواهد داشت، اما پس از آن به اردوی تیم فوتبال امید عراق اضافه خواهد شد.
ستاره عراقی مس رفسنجان چهار روز قبل از نخستین مسابقه تیم فوتبال امید این کشور مقابل تایلند از ایران به سمت قطر (محل برگزاری بازی‌های انتخابی المپیک) می‌رود تا در این رقابت‌ها حضور پیدا کند.
سومین مسابقه تیم فوتبال امید عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا روز سوم اردیبهشت‌ ماه خواهد بود و با این شرایط منتظر محمد قطعا در دیدار هفته بیست و چهارم برابر فولاد خوزستان حضور ندارد و در صورت صعودشان به دور حذفی نیز مسابقه جام حذفی مقابل پیکان را به طور قطعی از دست می‌دهد.
محرم نویدکیا، سرمربی مس رفسنجان نیز با تایید این خبر عنوان کرد: امروز منتظر محمد را مقبال استقلال در اختیار داریم و حتی درباره حضور این بازیکن در تیم ملی امید عراق نیز ما باید تصمیم‌گیری کنیم.
او یادآور شد: ما این اجازه را داشتیم برای منتظر محمد تصمیم‌گیری کنیم ولی به دلیل اینکه کاپیتان تیم امید است و من هم یک زمان مثل او بازیکن و کاپیتان تیم امید ایران بودم و این حس را دارم که انرژی مضاعف به او بدهم تا به تیم کشورش کمک کند، مشکلی ندارم ولی او در بازی با استقلال و دیدار آینده برابر پیکان حضور دارد و پس از آن جدا می‌شود.
کد خبر 842311 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

لینک کوتاه:
https://www.kermanrasad.ir/Fa/News/619289/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

آیت‌الله احمد بهشتی: نباید بگذارید افکار و اندیشه‌های امام خمینی(س) در نوارها یا کتاب‌ها بماند/ آزاد ارمکی: باید در اندیشه‌های امام بازاندیشی کنیم/ کمساری: باید محتوای مناسب با ذائقه نسل جوان تهیه کنیم

احتمال مرگ زودهنگام مردانی که تستوسترون پایینی دارند!

افزایش 15 درصدی بافت فرسوده؛ زندگی یک چهارم ایرانی ها در بافت های ناکارآمد

استان کرمان نخستین سفیر مهارت کشور شد

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و مس رفسنجان

صادرات استان کرمان به 17 کشور دنیا

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای پرتردد کشور

معادلات اصولگرایان پیچیده شد

ساخت180 هزار واحدمسکونی با مشارکت شرکت های داخلی وخارجی در کرمان

باهنر: فعالان سیاسی رقابت‌های بی‌ارزش دارند این دعوا‌ها را به ساحت اقتصاد نکشید

مناسبت روز/ جمعه، 28 اردیبهشت‌ماه

تمرین فضانوردان ⁧آرتمیس⁩ برای بازگشت به ماه، با لباس و ابزار جدید

گل گهر سیرجان آینده خوبی دارد

مهدی‌زاده: امیدوارم تراکتور هم روزی قهرمان شود

ستاره سابق تراکتور بلای جانشان شد!

احتمال رقم خوردن دربی در فینال حذفی

زنده روح: در سیرجان هم می‌گفتند فوتبالم تمام شده

مخالف ریخت و پاش در فوتبالم/ در بهترین لحظه ممکن گل زدیم

حفظ و احیای بافت تاریخی، گامی در مسیر توسعه پایدار شهرها

ورزشکار باید پهلوان و جوانمرد باشد

انتقاد باهنر از رقابت های بی ارزش و مسخره سیاسی /دورانی که دولت ها نفت بفروشند و کشور توسعه کند، تمام شده است/دولت پولی برای سرمایه گذاری ندارد

عکس| نمودار نیمه نهایی جام حذفی

فیلم/ خلاصه بازی تراکتور 0 - مس رفسنجان 1

10 پرسش ساده درباره پرونده‌ای پیچیده

نمایشنامه‌ای که اردوغان تغییر داد

خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان + فیلم

خلاصه بازی تراکتور 0-1 مس رفسنجان (جام حذفی ایران - 1402/03)

استقلالی سابق نفس هافبک‌های تراکتور را گرفت!

اولین حضور نمایندگان کرمان در نیمه نهایی حذفی

باهنر: دوره توسعه کشور با پول نفت، تمام شده است

مطهری: از دست رفتن پنالتی بار روانی روی تیم ما گذاشت

نبرد مدعیان در نیمه‌نهایی جام حذفی؛ سپاهان تنها بازمانده جام قهرمانان

باهنر : دولت دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد؛ نفت فروشی فقط کفاف زندگی روزمره ما را می‌دهد / دورانی که دولت‌ها نفت بفروشند و کشور را توسعه دهند، تمام شده است

باهنر: دولت دیگر پولی برای سرمایه‌گذاری ندارد و نفت فروشی کفاف زندگی روزمره ما را بیشتر نمی‌دهد

ویدئو | خلاصه بازی تراکتور 0 - مس رفسنجان 1

سحرخیزان: خوشحالی کردم اما مشکلی باهم نداریم

صعود مس رفسنجان و گل گهر سیرجان به نیمه نهایی جام حذفی

آثار تاریخی استردادی از حراجی لندن، در کرمان به نمایش گذاشته خواهد شد

حذف تراکتور در خانه توسط تیم نویدکیا / مس رفسنجان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد

شرط نویدکیا برای ماندن در مس رفسنجان مشخص شد

امید تراکتور پرپر شد؛ با این شکست، خبری از لیگ نخبگان آسیا نیست!

بیانیه آلگری: توهین بله اما آن روزنامه‌نگار را تهدید نکردم!

هراس فرماندهان اسرائیلی از «جنگ ابدی» در غزه

پیام ویدئویی حزب الله لبنان: دژهای خیبر فروخواهند ریخت

ساخت سریال و نمایش از زندگینامه « مختومقلی»

مهارت هوش مصنوعی افراد زنگ خطر بیکاری شما

تصاویری از یکپارچه سازی چهارمین فضاپیمای Starship

مس رفسنجان با شکست تراکتور راهی نیمه نهایی جام حذفی شد

جام حذفی فوتبال| سپاهان به گل‌گهر رسید؛ مس به آلومینیوم

خلاصه بازی گل گهر و هوادار + فیلم